2011. június 10., péntek

Kétrészes bejegyzés, part I. - Sorozatok

A sorozatos témát azzal kezdeném, hogy félreértés ne essék, nem vagyok sorozatfüggő, és maximum (főleg brit, de más is jöhet, ha tetszik) sci-fi-t nézek, pl. Doctor Who, Torchwood, Flashforward, Star Trek, stb, a teljesség igénye nélkül... De most benéztem kicsit az origo-ra, hogy milyen új sorozatokat láthatunk itthon, a kereskedelmi csatornákon (őszintén szólva, baromira remélem, hogy a DW és a Torchwood megmarad az AXN-en, az AXN sci-fi-n, és a BBC-n, mert NEM hiányzik, hogy a sok tizenéves picsa a Doki, a Mester, vagy Jack Harkness miatt csorgassa a nyálát - ez persze azon nem változtatna, hogy szeretem őket, de baromira idegesítene a sok hülye libuska, akiknek rendszerint fingjuk sincs a lényegről...). Íme, ezekre számíthatunk, bár még nem biztos:

  • Terra Nova - amikor olvastam, hogy dinoszauruszos film, nekem a Primeval ugrott be... túlságosan BBC-ben gondolkodom?? Mindegy, nem a Primeval az, de... talán jobb is.
  • Are You There Vodka? It's Me, Chelsea - ez meg mi? Azt hiszem, le vagyok maradva, de a büdös életben nem hallottam még erről a sorozatról.... izé... inkább ki is hagyom, a vígjátékok amúgy se nagyon foglalkoztatnak, maximum csak néhány
  • Charlie angyalai - ezt ismerem, de hanyagolni fogom, az biztos
  • Allen Gregory - erről se hallottam, de az ilyen engem nem is foglal le (animációs film - lehet vele békén hagyni, nekem a South Park is bőven elég [sőt, sok is néha... bár az egyik részt bírtam.... Funnybot! XD Ki látta??])
  • Alcatraz - nem érdekel
  • Common Law - ez se
  • How To Be A Gentleman - sablonsztori, dögunalmas lesz szerintem, nem fog érdekelni...
  • The Secret Circle - boszorkányos, Charmed-kaliberű értelmetlen hülyeség, a tinilibusoknak jó lesz, nekem nem, sorry, túl igényes és túl felnőtt vagyok az ilyenhez
  • The Finder - Bones spin-off, a Bones-t se láttam, ezt se fogom.
S ha már sorozat: lesz még 14 rész Doctor Who Matt Smith-el, és hogy utána mi lesz, azt nem tudjuk. Két tippem van, Doki vagy meghal (többet nem mondok, mert erősen spoiler), és vége, de ez baromira nem valószínű (mi értelme van kiiktatni a főszereplőt??? mindenki agyon akarná verni Moffat-ékat, ha megcsinálják, és mivel nem hülyék, szerintem ezt ők is tudják), vagy azt hiszik meghal, és itt két végkimenetel is van: a., de nem lesz semmi baja b., megint regenerálódik, mert basszus, mégiscsak egy Timelord... ja, és c., egy reálisabb ok: Doki életben marad, mert a sorozat egyszerűen túl jól hoz a BBC konyhájára ahhoz, hogy csak úgy befejezzék, ráadásul pont most, amikor egyre népszerűbb lesz... a BBC ezzel harakiri-t követne el, vagy legalábbis nagy vesztesége lenne, az tuti. Jó kis bevételt termel ám nekik a DW...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése