2011. június 12., vasárnap

Kétrészes bejegyzés, part II. - csomagot kaptam! ^^

Ezzel egy kicsit megkéstem, eredetileg az előző bejegyzés után akartam publikálni, azért is lett kétrészes a címe. Na, de mindegy. Még pénteken megjött az első rendelésem a Csináljékszerttől, mint kiderült, adminisztrációs hiba miatt késett a csomag - van ilyen.... de azért megérkezett, az a lényeg. :)



Balról jobbra a képen: ezüst glamour süthető gyurma, ez csillogós, és fekete number one süthető gyurma, ami kisütve a porcelánra hasonlít. :) Alatta: parafadugó, réz szerelőpálcák, pici üvegcse. A szerelőpálcák mellett van egy kicsi, ezüst kapocs, az üveg mellett pedig ezüstözött tűs medálakasztók, alattuk pedig két vég nélküli ezüstözött lánc. :) A láncokat már összeszereltem extra hosszú nyaklánccá, mostanában ezeket nagyon szeretem... ehhez kellett a kapocs is. :) Az üveget megtöltöttem rózsaszirmokkal, és beleragasztottam a parafadugót, plusz egy szerelőpálcát (amire réz szerelőkarikát is tettem), ezt nem tartottam meg, ajándékba ment. A süthető gyurmából meg többféle dolgokat alkottam, főleg este, néhány rész Star Trek mellett. :D Lett belőle Tarot kártya medál, Rózsás kámea hatású medál, és gyakoroltam, szóval született egy kupac Rassilon pecsétje, aminek az első darabjaival nem voltam elégedett, de az utolsó kettővel már igen - ezeket a lányaim kapják ajándékba. Vicces, hogy egymás után van a születésnapjuk, Fanninak tizenhatodikán, Sachinak huszonhatodikán. :D Még szereznem kell csomagolópapírt, ajándékkísérő cetlit, stb...

Az eddigi alkotásokról később teszek fel képet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése