2011. február 28., hétfő

Fél-loli vámpír

Megint régóta nem írtam. ^^' Annyi baj legyen, most bepótolom, de azt hiszem, mostanában ilyen rendszertelen leszek.

Nos, az igaz, hogy a lolita stílusból egy időre kiszálltam, mert én ezt nem nagyon tudom anyagilag finanszírozni jelenleg, de a történelmi, régi öltözékek szinte már a szenvedélyemmé váltak, és leginkább a dandy az, ami mindenképp örök kedvencem marad. :D Nem is állhattam meg, hogy tegnap, míg egy ilyen történelmi filmet néztem, ne kutassak a vaterán valami ,,esetleg dandy" cucc után, és a keresést siker koronázta. Találtam egy inget! :D Nyáron átvedlek fél-loli vámpírnak, dandy-cuccban. XD Tök jó lesz... és nemsokára kész a fűzőm is, valamint úton van felém egy fényképtartós, gyönyörű medál. Azt tudni kell, hogy a kicsi, szívecskeformájú 'mainstream' fényképtartós medáloktól szinte már rosszul leszek, annyira közönséges - bocsi a kifejezésért - úgyhogy nagyon örültem, amikor megláttam azt a díszes, elegáns ezüst csodát.

Valamint mostanában beleestem a nyúlüregbe, és odavagyok az Alice csodaországbanért (jobban, mint általában), szóval akarok Mad Hatter-es pólót! XD Esélyes, hogy csináltatok, úgyis tegnap szanáltuk ki anyámmal a felesleges vagy hordhatatlan ruháim. Majd megbeszélem vele. :) Frankenweeni-nél (akitől a Fehér nyuszi zsebóráját is vettem) meg belezúgtam egy Chesire cat-es kitűzőbe, muszáj lesz megvennem! Ajaj, kívánságlistát kell írnom, amin szerepel egy piros papírkötéses napló is, mert az bizony megint betelt... Tisztára anyagi csődbe viszem a családot. XD Oké, nem, de jellemzően minden egyszerre szakad a nyakamba. S akkor most nemsokára ki kell majd fizetnem a hatezer forintos ezüst ankhomat, amit rendeltem, hát ez az ára annak, ha olyat akarsz, ami nem sok embernek van. XD Nem baj, ezekre a rendelkezésemre áll egy egész tavasz és egy háromnegyed nyár is, ugyanis a nyaralásra kell felcuccolnom. ^^" A fontossági sorrend az ing, a napló, a kitűző. Hatter barátommal díszített póló követi őket, a többit meg még meglátom. Kell valami alvós cucc is, lehet, hogy Guns N' Roses-es lesz, vagy HIM-es, vagy... még elválik! :D Ó, jaj, mekkora lista lesz ebből. XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése