2011. február 13., vasárnap

Vágjunk bele

Végre van egy kis időm írni. Épp most fejeztem be a pakolást, rendrakást. Ki kellett cserélni az ágyam, mert tönkrement a matrac, nagyon öreg volt már... Tudni érdemes ezekről a 40-50 éves ágyakról, hogy ezeken nem cserélhető a matrac. Remélem, hogy a jövő nyáron le tudjuk cserélni valami jobb, új ágyra... nem szeretem ezeket az ősleleteket (ha még csak valami rokokó vagy barokk ágy lenne... álmodik a nyomor).

Fáj a fejem, a szemem meg majd' kiesik, de még tanulnom kell az El nem múló vágy című dalt (Vámpírok bálja musical), mert  nem tudom pontosan a szöveget. Egy-két mondatban néhány szó hibádzik csak, de az is baj. Tökéletesen kell tudnom.

Holnap meg azt hiszem, megint mozgalmas napom lesz. Postára megyek, meg a bankba. Szereztem magamnak kétsoros szegecses övet 900 ft-ért (postaköltségestől), ami nagyon jó üzlet volt - kicsit aggódom, mi van, ha nem ér ide (azaz elveszik), mert csak simán tudtam kérni, nem tudom kifizetni a hülye ajánlottat... Kifogytam a zsebpénzből erre a hónapra. Talán névnapra kapok valamennyit, de az esélye, hát... Nem sok.

Az is holnap derül ki, mikor tudok a varrónőhöz menni. Fűzőt varratok, már megvan hozzá az anyag, merevítő, minden, ami kell. Elvileg hamar kész lesz, csak az a kérdés, melyik nap mehetek. Nem hiszem, hogy sokat kell várni rá, legutóbb is elég hamar mehettem.

Frissítettem nemrég a meskás boltomat, bár azt hiszem, tényleg nincs értelme, úgyhogy szerintem több holmit nem töltök fel. Maximum ha visznek valamit, amire megint csak nem látok sok esélyt...
Aki szeretné, megnézheti itt >>link<<

Van comission galériám is, az itt található: ventruevampire@deviantart
Üzenetet deviantart-on lehet írni nekem, vagy e-mailben (nao.shiyu[kukac]gmail.com), esetleg itt kommentben is...

Szerintem elsőre ennyi, még dolgom van. Még mindig, pontosabban... au revoir.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése