2011. február 28., hétfő

Pici Alara von Krolock

 

Nos, láttam már néhány lolitánál ilyen gyerekkori lolis képeket. Nekem csak kettő ilyen van, ami legalább egy picit loli. Itt az a piros 'OP' ruci, meg a hajam üti meg a 'lolimércét', nem tudom, a harisnya mennyire fér bele a stílusba... de hát akkor még mindegy volt, hogy ita, nem ita, meg anyum öltöztetett, mert itt két éves voltam. :D

Félig-dandy Alara! :D Hogy őszinte legyek, egész kiskoromban is utáltam a szoknyákat, mindig nadrágot hordtam csini ingekkel. Tényleg olyan mini-dandy voltam, itt az ingem kerekgallérú, bár igaz, hogy ahhoz a 'szögletes' is megengedett... a lényeg amúgy sem a gallér a dandy-nél (szerintem), hanem a zsabó! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos voltál :))
    Am szerintem a fehér harisnya megengedett(természetesen a hidegre való tekintettel :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon édi képek! Harisnya ügyben tökéletesen egyetértek Cukorpennával :)

    VálaszTörlés