2011. július 10., vasárnap

31 napos csokor, 10. nap - Egy titkos praktikád, módszered, eljárásod, amit gyakran alkalmazol

Előre is bocsánat azért, hogy egy jó nagy off-témával kezdem a bejegyzést, de mivel július 10. van, ez pedig a 10. nap a 31 naposból, ezért nekem azonnal eszembe is jutott David 'Ten' Tennant, hála a kedvenc sorozatomnak (Doctor Who, ahol Ő alakította a Tizedik Doktort). David erre a szerepre született, nála jobb Dokit még sosem láttam, aki fel tud érni hozzá, az Tom Baker a klasszikus Doctor Who-ból. Na őt szerettem/szeretem nagyon. Ennek örömére, úgy döntöttem, készíteni fogok valamit, amit a két kedvenc Doktorom inspirált. :) Részleteket majd később, off vége.

A titkos praktikák azért titkosak, mert senki nem ismeri őket, nem? :) Ilyen értelemben én a legszívesebben elhallgatnám őket (hát, jó lennék szabadkőművesnek, amúgy is rengeteg titok vesz körül, sokan a [kizárólag internetes] ismerőseim közül soha nem láttak rólam fényképet, van, aki még az igazi nevem sem tudja, ezért csak Theta-nak tud szólítani, stb.), de a szabály az szabály, nem szabad ellógni, a fényképes résznél úgyis csalni fogok... a titkos praktika az egy dolog, de a műhelytitok már súlyosabb! :D

Először is, én sem használok mindent rendeltetésszerűen. Van, hogy nagyon meglepő, ravasz húzásokkal oldok meg egy-egy problémát. Gyakran alkalmazom azt süthető gyurmánál, hogy sütés után, egy-egy különleges hatás elérése érdekében lelakkozom - körömlakkal! Így készült el a híres Danse macabre véres rózsám, ami fekete gyurmából volt, és a szirmai szélére sötét, vérvörös lakkot kentem fel. A megajándékozottnak nagyon tetszett. Aztán nálam a hobbiragasztó is több célt szolgál, például gyakran egy fehér, vízbázisú ragasztót használtam a decoupage-hoz is. Elhiszi nekem valaki, hogy sokkal jobban bevált, mint a decoupage ragasztólakk?! :D

Másodszor meg, az az egyik titkom, hogy hagyom előtörni az ötleteket, akármilyen váratlanul is jönnek (ezt ihletnek hívják, nem? :D), és legyenek akármilyen őrültségek is. Gyakran ezekből az elsőre eszement ötletekből születnek meg a legjobb alkotásaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése