2011. július 6., szerda

31 napos csokor, 6. nap - Öt külföldi alkotó által készített kedvenc kreálmány

1. AlternateHistory - Absinthe Bottle Necklace
Mindig szerettem ezeket a kis üveges nyakláncokat, de a rózsaszirmokkal, édes dolgokkal megtöltöttek nem tartoznak az én világomba. Az absinthe-os már annál inkább. :)














2. AlternateHistory - Laudanum / Poison Bottle Necklace
Kicsit csalok, mert a második kedvencem is AlternateHistory-tól származik














3. Kharaledonne - Sure I'll Take You to the Moon
Ez a medál nagyon megtetszett, amint megláttam. Szerintem egy olyan sci-fi rajongót, aki kicsit érzelmesebb, és vannak művészi hajlamai, nem is tud hidegen hagyni, és én ilyen vagyok. Egyébként a medál kézzel festett.














4. SmartGirlsArt - The Vampire Chronicles táska könyvborítóból
Egy könyvborítóból készült táska már önmagában is különleges, hát ha még ilyen gyönyörű, mint ez! :)
















5. Plasticouture - Flow Of Time
Időutazás, Idő, és valami szép - nálam ez általában be szokott válni... így került fel ő a listára. Plusz pont a kék kristály, mert a kék a kedvenc színem.

1 megjegyzés:

  1. Mind nagyon klassz :) ! A kisüvegeseket én is nagyon szeretem, a könyvborító táska, pedig eszméletlen jó ^^!!!

    VálaszTörlés