2011. július 7., csütörtök

TAG 35

Blithe blogjában találtam.


1. Melltartóban alszol?
Nem.

2. Zokniban alszol?
Igen, nyáron is.

3. Inkább egyedül aludnál, vagy valaki mással?
Inkább valaki mással.

4. Szereted a drámát?
Csak a filmekben.

5. Lányos lány vagy?
A lósz***t (és még káromkodós is, sajnos, pedig az nem valami szép... jó, nem káromkodok gyakran, de van, hogy kicsúszik egy csúnya szó - szerencsére ritkán)

6. Kit öleltél meg utoljára?
Passz. Azt hiszem, erre egy válasz van: senkit. Utálok másokat - bárkit - ölelgetni...

7. Kicsi vagy nagy táska?
Kicsi, nálam abban is minden elfér. Múltheti rövidáruboltos beszélgetésből idézek (A én, a másik személy legyen B): A: Soha semmit nem találok ebben a táskában, benne van az egész Univerzum...' B: Hogy fért az bele?' A: Úgy, hogy nagyobb belül.'

8. Alacsony vagy?
Átlagos a magasságom. Jó, 156 cm, de anno gimiben láttam olyan embert, aki egy fejjel kisebb volt nálam, úgy hogy szerintem az, hogy ki alacsony, ki nem, attól függ, kihez viszonyítva...

9. Szeretsz most valakit?
Igen. De nem mondom meg, kit.

10. Van a Facebook-jelszavadnak bármi köze egy fiúhoz?
Soha az életben egy jelszavam sem kötődött senkihez, és nem is fog.

11. Zavar, ha piszkos a zoknid?
Igen.

12. Önteltnek tartod magad?
Néha...

13. Beöltözöl Halloweenkor?
Nem. Ahol lakom, az egy porfészek, poros, unalmas (és gyakran igencsak hülye) emberekkel.

14. Be tudod úgy hajlítani valamelyik végtagodat, ahogy a többiek nem?
Igen.

15. Melyik a legfurább hely, ahol aludtál?
Nem tudok dönteni az árok, meg a vasútállomás várótermének a padja között. Egyik alkalommal se voltam részeg, csak baromira fáradt.

16. Megfogta valaki a fenekedet az elmúlt huszonnégy órában?
Nem, nem merik, az ilyet lendületből pofán vágom. x)

17. Pletykálnak rólad valamit?
Biztos, de sz*rok rá, haters makes me famous. :D

18. Szólítasz valakit a vezetéknevén?
Nem. Vagyis... most nem.

19. Milyen színű melltartó van rajtad?
Semmilyen, pizsama alá, itthon, felesleges.

20. A sötét vagy a világos hajú fiúk tetszenek jobban?
Is-is. Szeretem a szőkéket (Kossy! :D) és a barna, fekete hajúakat is (Theta és Jack..).

21. Mit tegyen egy srác, hogy megkedveld?
Legyen egy dilis, jópofa srác, akinek azért ész is van a fejében, nem csak víz, ennyi elég.

22. Van most legjobb barátod?
Van.

23. Összetört már a szíved valaha?
Igen, nem is olyan régen. Ez van, a szerelem öl, butít, és a nyomorba ránt...

24. Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Igen, és lesz is. Nem hiúságból, de az utóbbi egy évben sokat fogytam, és van egy bizonyos pont, amit nagyon is jó lenne helyrerakatni. De a testem többi részét nem találom csúnyának, jó, ahogy van.

25. Elégedett vagy az életeddel?
Pillanatnyilag so-so... volt ennél sokkal rosszabb is, de még nem az igazi. Majd az lesz egyszer.

26. Csábították el már tőled a fiúdat?
Nem.

27. Ugrottál már ruhástul medencébe?
Nem, és nem is fogok.

28. Inkább fiú- vagy lánybarátaid vannak?
Ez is, az is, mindkét nem tagjaival jól kijövök.

29. Pofoztál már meg srácot?
Megpofozni? Meg is vertem már, nálam 20-30 centivel magasabbakat is... :D Jó, nem komolyan, csak falhoz csaptam vagy felrúgtam...

30. Mitől félsz a leginkább?
Pókoktól. Bár igazából nem félelem, csak szerintem rondák.

31. Sírtad már magad álomba?
Sokszor.

32. Volt már, hogy egyszerűen sehogy se tudtál kirázni valakit a fejedből?
Igen, elég gyakran.

33. Hiszel abban, hogy aki egyszer megcsalt, az többször is meg fog?
Igen, az ilyen sose változik meg, senki és semmi kedvéért.

34. Kívántad már valaha, bárcsak híres lennél?
Aha, szerettem volna színész lenni. Komolyan készültem is rá, de nem jött össze. Így történt az, hogy most informatikusnak tanulok, aztán meg majd becélzom az egyetemet (hogy melyiket, még nem tudom, de vonz a fizika meg az angolok, úgyhogy majd dönteni kell).

35. Hiányzik most valaki?
Igen.

1 megjegyzés: