2011. július 8., péntek

31 napos csokor, 8. nap - Egy módszer, amit ki akarsz próbálni

Nem volt könnyű eldönteni, melyik módszerről írjak, mivel nagyon sok van még, amit nem próbáltam, de szeretném majd egyszer. :) Végül úgy döntöttem, hogy inkább kettőről is írok, mert túl nehéz lenne csak egyetlen egyet említeni, szóval egy picit megint csalok. :D

1. Drótozás - nekem is nagyon tetszenek azok a meseszép drótékszerek, emellett pedig van még egy oka annak, hogy miért szeretném megpróbálni. Egyszer kaptam ajándékba egy drót karkötőt, ami ezüst színű drótból készült, égszínkék gyöngyökkel díszítve. Nem tudom, kinek mennyit mond a Timeyra név, de tőle kaptam. :) Na és ez a karkötő elbűvölt, azóta gondolkodom a drótozáson, de belevágni még én se mertem.

2. Gobelin. Ahogy egy kommentben említettem, nagyon tetszik, hogy milyen szép képeket lehet létrehozni ezzel a technikával, csak eléggé nehéz, szóval még ebbe sem mertem belekezdeni, de ami késik, nem múlik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése